Höst

Känns som att sommaren är slut nu och de är ju lite trist. Men de mesta är väl fixat inför vintern. Spån hämtat, hö tingat, stolpar och tråd inhandlat. Så nu gäller det att få upp stolparna och tråden inom ca 2 veckor :) För då hade matte tänkt att ponnysarna skulle få flytta in i vinterhagen. Mina fina ponnysar!
 
Hade väl egentligen tänkt att de skulle blivit hagfixande i helgen, men igår mitt på dagen blev det visst feber i kroppen. Så från igår eftermiddag har man mått som man mått, ja ni vet ju vad feber gör med kroppen. Så jag håller tummarna för att jag är piggare i morgon så jag får något gjort.
 
Tänkas att jag dessutom lovade Vinur att vi skulle umgås idag och så blev de inte så :/ Tycker inte om att lova sådant och inte kunna hålla de sedan. Tro mig jag vet att han är en häst och att han förmodligen inte fattar vad jag säger, men ändå.. Samvetet...
 
Ne nu ska jag fortsätta göra ingenting för att eventuellt se på film och äta glass ikväll :P
 
Mina fina flickar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0