Var nöjd och glad för vet du vad!

Idag har de bara gått för bra, nästan sådär så man undrar var haken är :)
 
Pysslat på i stallet, fått upp gallren i boxarna, fodren runt fönstren, isoleringen i sadelkammaren och lite annat sådant där som skulle fixas :) Nu känns de som att de inte är allt för långt borta innan de är klart! 
 
Får se om man lyckas fara ut och rida imorgon då, beror ju på om man lyckas smila åt sig någon barnvakt de :P Hade tänkt rida idag, men de blev så fullt upp med allt som skulle göras och rätt som de var så blev de middag och Fredrik for på jobbet.
 
Mer som hänt, joe jag har masserat på min mamma ikväll. Roligt när man ser att de verkligen ger resultat!
 
Ne nu har jag fikat en massa onödigt fika och tänker lägga mig och somna i anatomiboken, som jag skamligt nog knappt öppnat sedan jag var på skolan sist :/ Men snart bär det av ner för en sista helg på skolan, ska bli trist att man inte kommer träffas som man brukar. Fast jäklar va skönt att de snart är över :P
 
Bjuder här på ett kort på sötfian som äter frukost :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0