Triangel

Idag har vi vart tur och retur till östersund och kliniken. Gick ju snabbt och snärtigt där idag, så nu har mannen i mitt liv en triangel på rumpan :) Nu ska bara  papprena in och nya försäkringar tecknas, blir nog bra de här.
 
I övrigt har jag lyckats (IGEN) med att glömma bort en vaccination. Var helt hundra på att de inte var förän i mitten av september, men så fel man kunde ha. Jippie yäyy!
Konstaterat att jag nog borde ha satsat på en karriär som veterinär istället, helt galet vad dessa djur kostar pengar i just veterinärräkningar!
 
De sammanfattar väl den här dagen ganska bra, nu tror jag att de får bli bärplockning tillsammans med min prinsessa! Hon fyller dessutom 3år på lördag, fort går de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0