Trevligt!

Idag har Lea vart på dagis och fått ett armband av sin kompis, gissa om hon var rädd om de?! :P Börjar vara en stor tjej nu, kompisar och grejjer. Jag hinner inte riktigt med i tempot!
 
Själv har jag passat på att plugga lite anatomi inför fredagens provskrivning. Blev även en ridtur i skogen tillsammans med Emma och Harry, väldigt lugn tur bara skritt och trampande över stock och sten!
Efter ridningen blev det "praktiskt pluggande", Emma fick lite massage. Bra att ha några testdockor att prova på :)
 
Mer än så hann man inte innan Lea skulle hem från dagis, go tjejen min. Blev lite pärlpyssel innan Mirja kom och åt middag med oss. Fiskgratäng med ris och ärtor! Lea som valde grönsaker idag :P
När Lea somnat efter lite badande så blev de lite mer "praktiskt pluggande",  Mirja fick bli testdocka. Roligt att känna vad som hänt sedan förra gången hon fick vara testdocka! Måste säga att massageterapeut utbildningen verkligen är en rolig och intressant utbildning :)
 
Har även en hel del planer för framtiden om utbildningar och sådant, bara hoppas att allt går som man vill :)
 
Ne nu blir de till att fodra hästarna lite och sedan plugga och SOVA! För jag är väldigt väldigt trött!
 

Snart ser träden ut såhär igen, men jag tycker att hösten är den vackrast årstiden :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0