Trafik

Det är morgondagens första ämne och anledningen till varför jag läser "Trafik i alla ämnen" en sådan här trevlig onsdags kväll :P
 
Egentligen kanske jag borde ägna mig åt lite mera anatomiplugg, men motivationen var är du?! Nu vill jag inte påstå att trafik grejset är så intressant heller, men nödvändigt om jag ska prata om det i morgon. Anatomoprovet är ju trots allt inte förän om 1½vecka...
 
Idag har jag i alla fall vart och jobbat, sedan hämtade jag Lea på dagis och så for vi hem och fikade lite mellis. Därefter blev det en tripp med mormor och morfar till leksaksaffären, för de lovade morfar igår! Givetvis gick vi inte därifrån tomhänta, utan vi gick därifrån med ett 30bitars pussel och en låda med duplo :) Gissa om man hade en glad flicka med sig it därifrån? ;)
 
Mat fick vi hemma hos mormor och morfar eftersom vi redan var där, sedan tog vi med oss mormor hem till oss. Så ikväll blev det välling och bok med mormor medans mammsen tog en tur på Birta bort till ridplanen. När jag var hemma igen och bytt täcken på ponnysarna och sådär så sov redan lilla fröken fräken.
 
Ponnyn skötte sig helt okej, var väldigt blött på ridplanen. Så blev i stort sett bara skritt, de få travsteg som blev passade hon på att gasa. Måste medge att hon va lite upp i varv, inte helt van att vara ute i mörkret än. Men de brukar ge sig ju längre in i hösten / vintern vi kommer, kvällens tur var ju premiärturen i mörkret för i år.
 
Nu är jag i alla fall väldigt, väldigt trött. Sitter här och väntar på att sambon ska komma hem :)
 
Så tack och hej för mig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0