Saker man gör som barn :D

Idag har jag gjort något som jag inte gjort sedan jag var liten. Jag har målat naglarna! Lea ville måla naglarna och så tyckte hon att jag skulle måla mina också :) Sagt och gjort, nu har Lea rosa, lila, grålila och blåa naglar. Jag däremot tyckte de gick bra att ha samma färg på alla naglarna, så mina är numera grålila :P
 
Rätt skoj nu när hon blivit lite större, men givetvis önskar man endel dagar att hon var liten och söt. De vill säga de gånger allt är "nej och inte" :P
 
Hade jag vart lite modernare hade jag lagt upp kort på våra vackra naglar, men nu är jag inte de och det
 tar sådan tid innan man letat kabel och fixat med allt. Så de får bli en annan dag :) Hej hopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0