Regntäcken!

Börjar inse att de är dax att införskaffa fler regntäcken, shit va less man blir när de regnar och regnar. Alla täcken är nu blöta, förutom de som Birta har på sig. För de var jag snäll och torkade inne i duschen, gissa hur nöjd sambon var =/ Vinur däremot får helt enkelt överleva inatt, jag har beställt en regnfri natt så de kommer nog gå bra..
 
Hade även tänk rida idag, men nja inte i spöregn och blåst. Får helt enkelt efterlysa barnvakt i tills i morgon så man kan ta sig en tur :)
 
Måste även tala om att jag hämtade ut väskan till min bänk idag och lite papper att ha på bänken, närmare bestämt 300st :P Blev även lite rengöring, så nu ni! Bara å gasa =D
 
Ser för stunden på X-factor, mest för att Andreas Carlsson e så förbenade snygg! Shit pommes ;)
 
Ne nog av dregel, är väl dags snart att börja med lite anatomiplugg igen. Vilket också brukar sluta i dregel, men då i form av den som kommer när man somnat på kudden :P
 
Sov sött nu!
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0