Nu jäklar!

Börjar de hände grejjer!
 
Har snart fått till alla boxarna och det känns riktigt, riktigt bra! Tänk vad härligt i vinter med en riktigt fin saddelkammare med värme och allt. Slippa ha ridkläder och sådant i hallen inne kommer vara en jäkla fördel bara de! Så kan man sitta där ute och smörja träns och dricka kaffe också ;)
 
Nu har även alla hästar som ska bo här i vinter anlänt, alltid intressant att se hur saker och ting utvecklar sig :) På gott och ont givetvis :P
 
Förutom hästarna så har jag faktiskt lyckats rycka upp mig och börjat få lite flyt i pluggningen. Kan verkligen behövas då jag skriver prov på fredag, hålla alla tummar och tår! Sedan är det endast ett prov kvar att skriva, ja och så har vi förståss ett praktiskt prov kvar också. Nästan så man blir nervös av att tänka tanken. Man vill ju så gärna klara alla prov och de så man får sitt diplom där sista helgen i september! Annars måste man ju ner en extra gång bara för att skriva prov och jag är less på att åka fram och åter hela tiden :P
 
Ne undra om jag ska ta min kaffekopp och sätta mig ner och plugga en stund!
 

Ett tag sedan de såg ut såhär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0