Kurshelg!

Sådär, då var näst sista kurshelgen avklarad. Den innehöll ett anatomiprov, håll tummarna att de gick vägen(!) och en massa praktik.
Bott har jag gjort hos en kurskompis och hans familj, Blitt riktigt bortskämd med grillad mat, vin och ansiktsbehandling! Men som man säger, borta bra men hemma bäst!
 
Så nu är jag hemma på min älskade gård hos min förskylda familj :) Kom hem där strax efter rolv i natt efter många timmars väntande och några timmars resande,
 
Dagen har bestått av att umgås med familjen, rensa ur all skit ut "höförådet", luckrat upp en höbal och ridit lektion på den feta lilla ponnyn :) Måste säga att jag var väldigt nöjd med min ponny idag och även med mig själv. Gissar på att vi båda kommer ha en hel del träningsvärk i morgon. Men jag tycker de e gött att ha de efter en bra ridlektion, då vet man att man i alla fall har ansträngt sig! Så nu är det bara att jobba vidare till nästa gång, vilket är om två veckor. Har turen att ha lyckats fått boka varannan måndag nu framöver. Så härligt som de kan bli :)
 
Just de, mamma och pappa var hit idag med presenter till Lea också, Lilla söta fröken fräken har ju fyllt 3år! Visseligen var de i lördags, men idag passade som lite bättre och så var ju även jag hemma! Go trollet har fått en massa fina presenter av alla runt omkring oss :)
 
När det väl var sovdags för trollet så somnade hon utan att ens ha frågat efter tutten, som jag inte heller hittade. Vilket blev lite lätt jobbigt när hon sjöblöt av svett vaknade och ville ha den. Tillslut hittade jag en nedstoppad i sovsäcken hon fått i present, som min kära sambo packat ihop och inte kikat i först. Gisses, man måste som verkligen tänka till för att veta var de stoppar saker och ting!
 
Ne hörrni, nu tror jag sömnen kallar och i morgon börjar pluggandet mot certifieringsprovet och muskuleringsprovet! PEPPA!!
 

Frostig med vinterpäls, dock inte helt "bordefölat för länge sedan" fet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0