Gick som bra ändå!

Har nu fått reda på att jag klarade teoriprovet förra helgen, nice de. Hur pass bra de gick vet jag inte än, vi får väl tillbaka proven nu till veckan. Knappast så väldans bra, men nöjd nog att man lyckades få godkännt! Nice, säger jag bara :)
 
Igår blev de vaccination av ponnysarna också, så idag (och igår), har dom inte gjort något alls. Men i morgon hade jag tänkt ta mig ut en sväng. Har funderat länge nu på att skritta älsklingen och ta Birta som handhäst. Sitta på Vinur de är livsnjutning på hög nivå! Underbara älskade ponny säger jag bara!!
 
I torsdags däremot masserade jag igenom Vinur och så masserade jag Birtas bakdel. Måste komma igång lite mer med hästmasserandet, men kroppen gillar som inte riktigt läget när armarna ska vara ovanför huvudet. Går bra på mina små ponnysar, men alla är ju inte så små och söta :P  Ska ta tag i saken när jag har fått avsluta massage terapeut utbildningen på människa.
 
Har nu bara en helg kvar på skolan och den innehåller ett teoretiskt prov och ett praktiskt prov, bara le och göra sitt bästa. Förhoppningsvis ska de väl räcka till. 
 
Idag har de hänt lite grejjer i stallet också, snart så är de inflyttningsklart! Sedan återstår bara målning och småfix, men de får bli nästa sommar :)
 
Nenu ska jag duscha och sedan gå upp och krypa ner i sängen för att ladda inför morgondagen och lite mera treårs-trots ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är duktig du! Grattis till provet :-)

2012-09-16 @ 21:06:38
Postat av: Emely

Tack :)

2012-09-16 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0