Work!

Tjoho! Efter en arbetsvecka fylld med ny info (snacka om att man kan känna sig riktigt kass ibland), så har man nu haft en alldeles för kort helg! Helgen har till största del spenderats hemma hos min mor och far, då Fredrik har jobbat hela helgen.
 
Så om jag inte nämt de innan, så har jag alltså fått nytt jobb. Sitter nu på Ageris och jobbar med att göra adressändringar via telefon. Låter kanske inte allt för avancerat, men de är mycke man måste komma ihåg och framför allt veta vad man får göra och inte får göra. Shit va mycke info man ska få in i skallen på en gång. Så stundvis har man kännt sig som trögast i världen :P Förhoppningsvis så lär man sig, annars har man väl inget jobb kvar!
 
Eftersom veckan har vart späckad med jobb så har hästarna fått tagit de lugnt. Blitt en kort promenad för dom båda och Birta har fått vart ut på en kortare tur. Men de är nog allt som dom fått göra den här veckan. Hoppas hjärnan lugnat sig så man inte är så slut i skallen när mankommer hem, då kanske man har lite energi kvar till ridning också :)
 
Nu funderar jag starkt på att krypa ner under täcket och läsa en bok till Leas snarkande medans jag väntar på att sambon ska komma hem. För då blir det insläpp av hästar och sedan sova så man orkar upp till en ny arbetsvecka i morgon! Natti natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0