Trött i hjärnan!

Nu var de ett tag sedan igen :)
 
Livet rullar på och jag har hamnat på en ny arbetsplats, så i måndags så började utbildningen som vi har för att lära oss uppdraget. Snacka om att man första dagen funderade starkt på vad man gett sig in på, andra dagen kände jag mig som trögast i världen. Vilket även lett till en rätt dålig sömn.. Idag var tredje dagen och jag känner mig faktiskt inte helt totalt värdelös, rätt nice. Så frågan är hur de kommer kännas i morgon :P
 
Hoppas i alla fall att de ramlar ner en del poletter framöver så man får jobba kvar ett tag :)
 
När det kommer till resterande delen av livet, så kan jag stoltsera med att jag är från i söndags (30/9-12) dipl. massageterapeut och förhoppningsvis certifierad massör :) Bara hojta till om man behöver en massagetid!
 
Hästarna är det lite stiltje på just nu, då jag vart en helg på skolan och som tidigare nämt nyss bytt jobb. Men dom mår fint som fisken! Ska ta mig i kragen och bli lite mer ordentlig där också. Ett stort plus i livet just nu är att stallet faktiskt närmar sig klart, en sak mindre att fundera över.
 
Ne nu blir de fika och sova så man orkar upp i morgon :) natti natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0