Knepigt.

När jag går in på min blogg själv, så syns inte de nya inläggen.. Why?!

Happ, idag regnar de och igår regnade de.

Igår lyckades jag få upp lilla sommarhagen nedanför huset, så nu står Vinur och Birta där från lunch till kväll. Hade trott att jag skulle få fixa stora sommarhagen idag, men efter att ha börjat sattt upp första tråden och kommit halva hagen runt. SÅ inser jag att jag förträngt att de ska flyttas ut en massa stolpar (mja, 7 i alla fall). SÅ jag lessnade och lämnade trådrullen där stolparna som ska flyttas börjar. Men de är väl bara att ta tag i problemet senare. Harry och Rigo vill väl trots mitt minne få lite grönt gräs dom med :)

Igår blev de även en kvällstur på Birta, vi lyckades komma ut precis när de inte regnade och fick till och med lite SOL!
Underbart vill jag nog påstå, hon skötte sig riktigt bra på slutet och matte var nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0