Vilken dag!

Idag tror jag inte jag kunnat göra så mycke mer. Har jobbat, där jag dessutom åkte 5km på skidor. De va inte igår vill jag säga!
Blev sedan en rask promenad hem och sedan for vi iväg med en dålig höbal till tippen. När vi ändå var i farten for vi iväg och hämtade 23säckar med spån. Gissar på att de kommer gå några extra säckar till att fylla upp en till box :)

Lagom trött blev man och middagen fick bli sill och potatis med kokta ägg till. Fanns ingen ork till mer än så!

Men eftersom man har sina underbara små hästar, så ska dom ju även skötas. Så ut till stallet, mocka och fixa. Känns bara så skönt när man får slänga in en massa nytt å fint spån i boxarna :)

Igår så blev de även en massa häst relaterat gjort. Fixade bland annat till hagarna så dom är i bra skick efter vinterns enorma mängd snö!

Så kommer vi till morgon dagen :D Då de förmodligen bär av till sundsvall, ifall inget allvarligt händer! Ska bli skoj att åka och handla, hämta hem min sadel. Den kanske kan komma till användning, annars så kanske de finns någon som vill köpa den för en billig slant? :)

I övrig börjar man ju bli lite nervös lagd av sig och funderar över hur de kommer att gå! Nu tänker jag däremot återgå till att läsa min bok. Hej hopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0