Va va de jag sa?!

Haha, fick mig ett gott skratt idag i alla fall och ända tankan jag hade va "Va va de jag sa?". Så klockrent, kunde inte ha haft mer rätt :)

Jahapp, va ha denna dag bjudit på då? Joe, jobb! Skönt med en kortdag på jobbet, han man hämta Lea innan klockan 14. Så somnade hon i vagnen påväg hem, så väl hemma fick man göra stallet i lugn och ro! Hann även kratta ur lite hö/skit ut ena hagen och börja luckra upp snön där. Kanske med lite tur att de tinar bort lite snabbt!
Gick även en sväng runt andra hagen och drog upp nedersta tråden, gissa om den är efterlängtad :) Snart är de SOMMAR!!

Sedan efter en massa jobb ute väckte jag lilla damen, lyckades även få dricka en kopp kaffe innan jag väckte damen. Härligt nog har hon vart strålande humör sedan hon vaknade och åt till och med maten jag lagade. Även fast de va en pastasås, just de där med sås brukar ju inte gå hem. Fast inget kan nog vara värre än blodpudding :D

Ne nu tänker jag gå upp och sjunka ner i enbok tills de är dax att fixa de sista i stallet och ta in ponnysarn! Kanske egentligen är taskigt att säga ponnysarna, Harry hör ju inte direkt till den kategorin. Men, men han e söt som en ponny i alla fall :)

Med lite tur kanske sambon kommer hem innan jag somnat ikväll också, fast de är inte så troligt precis. Hej hopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0