Ujuj...

Idag har man arbetat och de gick ju som rätt bra de också, bra arbetskamrat så :)

Svängde in hos veterinären påväg hem, så på måndag kommer hon och kikar på Vinurs läpp och så ska killen få sig lite vaccin. När jag då funderar över hans vaccination så kan jag inte sluta fundera på vart han pass har tagit vägen :/ Fattar verkliegn inte vart de har tagit vägen, måste ju ha lagt de på något väldigt väldigt knepigt ställe. Tycker jag har letat exakt överallt, men jag hittar de inte?! Vilket är väldigt jobbigt när man börjar fundera över när man ska sova egentligen...

Annars flyter väl livet på, saker och ting händer och sker som vanligt på lite udda och oväntade sätt i mitt liv :) Men jag gillar´t! Så de är väl inte konstigt att man ibland undrar vad man ger sig in på ;P

Ne nu börjar de va som dags att gå ut till stallet och fixa klart där. Men gisses, efter köttfärs-grillspett, coscos (eller hur de nu stavas) och tatziki känner man sig inte precis laddad. Blev som en hel del glass till efterrätt också eftersom min bror va här på middag idag och hade inhandlat de påväg hit :)


Har inga nya bilder på datorn, så vi nöjer oss med en gamal. Finns ingen rundvolt och ridplan på denna bild inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0