Sunkigt värre :/

Nyss kommit in från stallet, där de blev till att lasta ett lass med gamalt, sunkigt och äckligt hö på släpvagnen. Kan bara gissa hur många släpvagnar det blir inan allt är borta från gården. Men för varje strå blir de lite mindre kvar :)

Annars har jag jobbat idag som jag visst nämde igår, sedan har jag fått reda på att de blir till att jobba i morgon också. Bli ju lite klirr i kassan, men man orkar bra mycke mindre när man kommer hem. Tålamodet är som inte på topp då!

Sambon har åkt på en förkylning och ni vet ju hur de är när karlar är förkylda...

Så efter denna dag kan jag med andra ord med gott samvete ta mig en kopp te inan stallet kallar igen. Natti natt :)


Tänk vad härligt om solen sken och man var ledig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0