Prutt dag!

På förmiddagen idag så lyckades jag hamna framför tv:n när de var Efter Tio, de skulle jag aldrig ha gjort. Haft en stor klump i magen hela dagen efter de, handlade om våldtäckter på bla barn. Shit vad dåligt man kan måav att bara höra på när de pratas om sådant, huvva. Kastration är för lindrit för sånna idioter!

Sedaan fortsatte dagen i samma kassa spår, för vi skulle ta in en ny höbal. Senastigår satt jag och sa att jag hade haft så bra hö i år, de fick man ju fan för idag..
Så första balen såg ju ok ut vid första anblick, men de slutade med att den åkte ut. Full av mögel. Bal nr två va BLÖT disktraseblöt med en hel del mögel. Dock lyckades jag rädda lite hö ifrån den i alla fall. Så nu trår de två härliga balar utepå gården som måstebort, de är ju verkligen vadman behöver såhär dags.
Men de får bli efter helgen.

Som tur är blev de go middag idag, fläskfilé!

Hoppas din dag vart bättre än min, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0