Pälsbollar!

Igår när jag tog in hästarna passade jag på att dra av dom de värsta med svettskrapan.. Gisses va mycke päls de finns på dom, blir lika imponerad varje gång :)

Jag som skulla åka skidor med jobbet i morgon, men de verkar skita sig. Sambon for på jobbet med bilen, snacka om miss i planeringen. För att han skulle jobba de hade jag förträngt.
Sedan tänkte jag, de kanske går att få någon att svänga ner och hämta dom på vägen. Men tror ni jag hittar pjäxorna? Näe, dom vet ajg inte vart dom hamnade när vi slängde ut allt från rumen uppe. Dom ligger väl förmodligen under MASSOR av saker i hallen uppe.. Gick som bra för mig!

Nu ska jag kika lite till på antikrundan och sedan sova, go natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0