Mys!

Idag har de vart stora mys stunden i hagen tillsammans med Vinur och Birta :) Lätt hårig efter de kan jag ju säga! Allt detta hår måste vara den stora nackdelen med våren, men snart är det sommar och håret är borta.

Annars idag gjorde jag iordning lite semlor och så for vi ner till svärföräldrarna med dom. Semla och kaffe är som inte helt fel. Lea fick sig även en fin klänning, så hon har vart prinsessa idag.

Har även suttit och kikat i hööks och konstaterat att jag nog måste åka till Sundsvall och handla. Hittat en säkerhetsväst som jag vill prova och lite annat smått och gott :) Någon som provat  rida med hööks bettlösa träns, de som "tyglarna" går i kors under hakan eller hur denu var.. Skulle ha velat prova rida på ett sådant.  Tänk om Vinur  hade vart bra i benen, han hade nog fungerat ypperligt på ett sådant. Fast han gillar ju sitt bett också, men ändå!

Jaha, nu måste jag nog ta och plugga lite. Prov nästa lördag, nervöst.. Lite lätt kanske.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0