Helrenovering ;)

Idag har underbaraste finaste ponnyn fått fötterna fixade och blivit vaccinerad :) Tänk om man lika enkelt kunde fixa till hans ben också =/

Kanske inte den billigaste dagen, men de känns alltid bra att veta att de är ok med ens djur! Särskilt när de är finaste fuxen med bläs.
Visst är den andra fuxen fin också och givetvis ska hon snart få fötterna fixade också. Båda två har dessutom fått agera snälla ponnysar så lill-matte har kunnat sitta på dess ryggar och haft de bra.

Middagen blev riktigt smidig idag, min bror ville bjuda på mat och eftersom de blåste halvt storm ute och jaginte har någon bil. Så fick han komma hit och laga mat! Tydligen är han bra mycke bättre på att laga mat än mig,för Lea åt kyckling i SÅS med LÖK i.. Jag kan inte riktigt förstå hur de gick till men :P

Nu däremot ska jag plugga! Hej hopp :)


Husets go-tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0