Fredags nöje!

Ja då har man haft sitt fredags nöje efter en arbetsdag! Fredrik körde in en höbal och den är nu rensad från de dåliga och uppluckrad i "vindskyddet". Visst är de roligt med hö ;)

Hade riktigt med tur idag, så Emma hade mockat åt mig :) Stort tack!

Är dessutom grymt godis sugen, på choklad så klart. Men inte finns de någe sådant smarrigt hemma inte, tror dessutom inte att jag orkar baka eller fixa något heller... Fast man vet aldrig!

I morgon ska jag, som tidigare nämnt, röja lite i stallet. Pappa skulle även försöka ta sig upp någon dag här och fixa till runt fönstret till box nr. 4. Börjar ju bli dags snart att få de klar, ska även försöka övertala Fredrik att vi ska hämta spån i helgen. Tveksam att de kommer fungera, men annars får jag väl göra ett försök till att få med mig tex min bror! Tveksamt även där... Men men..

Hoppas på mycke roligt i vår och sommar. Kika på Birta när hon sprang lite i hagen för någon dag sedan, gisses damen börjar bli fin. Jag som alltid tyckt hon rört sig ja men halv kasst, fick mig en tankeställare. Visst skritta har hon alltid ordentligt och inget finns att klaga på där. Men nu fick man se lite aktion fram och kraft bak! :D
Kanske kan bli någe fint tillslut?
Saknar i alla fall att leka med henne och givetvis att leka med Vinur.
Stackars Vinur ser totalt hemsk ut, han mår inte helt hundra just nu. Han har inte vart sig själv efter alla kortison kurer, skär i hjärtat att se honom såhär. Min bebis pojke.

Ja då har vi alltså som vanligt fyllt inlägget med HÄST. Blir så när man är en äkta hästnörd!

Kanske ska nämna lite om Lea också, sötnosen håller på att sluta med blöja. Går riktigt bra, är utan och går på pottan på dagarna. Förutom om vi är ute och leker, men de brukar inte vara någe i blöjan då heller. PÅ natten har hon blöjan på sig och den är de kiss i, men man kan väl inte begära allt :)

Så, de va väl allt! Hej hopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0