Förbenade..

Skit, tycker jag man får säga ibland :)

Tydligen så har jag missat att Vinur tydligen inte fått sin stelkrampsvaccination ifjol, så alla som vet de här med vaccinationer. Vet även att han måste grundvaccineras om, piip va less man blir på sådant! Känns så onödigt att slänga pengarna på något så tråkigt.

Men vet Anna var i alla fall upp och kikade på Vinurs knöl i läppen. Tyckte de såg ut att vara som att han kapslat in något, så alltså inget farligt. Bara hoppas att de inte är något annat så att de blossar upp igen. Duktigt nog lyckades vi surra så vi glömde bort att han skulle ha sitt vaccin, så nu måste jag försöka komma ihåg att ringa på onsdag så de blir gjort.. Förbenade vaccinationer :P

Till något roligare så blir de flyget ner till stora staden på fredag tillsammans med min älsakade sambo, där de blir musikal (Dirty dancing) och hotellboende. Visserligen ska jag väl vara på skolan lördag och söndag, men de blir nog en mysig helg. Länge sedan vi åkte iväg och gjorde något bara vi två <3

Sen måste jag bara säga att Lea och Fredrik har gjort pizza idag, blev supergott och Lea tycker verkligen de är kul att få hjälpa till i köket. Sötnosen :)


Här va de semelbak på gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0