Arbetsökande...

Idag har jag alltså skickat iväg en arbetsansökan, inte för att jag tror att jag får de. Men, de hade vart skoj OM jag fick de :)

Annars så jobbar jag den här veckan, eventuellt inte fredag. Vi får väl se vad tiden lider hur de blir.. Annars flyter de väl på, börar bli gammal. Vaknar alltid innan klockan ringer, suck säger jag bara om de!

Nu sitter jag dock och kikar i boken "Stora stretchboken", väldigt bra och intressant bok. De vill säga om man är som mig och intresserad av sådant. Har även på sista tiden suttit och kikat in olika kurser och utbildningar. Kanske kan bli något av mig med i framtiden :)
Nu ska ni inte misstolka mig att jag inte vill hålla på och knåda, men lite mer åt rehabelitering och träning vore väl skoj? Få till ett bra och roligt koncept som fungerar för mig!

Nu god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0