Allt över 37grader..

Är långt ifrån roligt att ha med att göra!

Jaja, i torsdags blev det en tripp till Birsta. Inhandlade en säkerhetsväst, en ny säng och bokhylla åt Lea, ett "skrivbord" och några fiskar. Visst blev nog fler småsaker, men jag grämer mig åt att jag inte köpte skorna jag provade 249kr och 20% rabatt på de, är ju för bövelen ingenting! Men jag blev väl helt enkelt för snål för stunden, idiotiskt just nu..

Väl hemma konstaterade jag att feber va de jag kom hem med, var lääänge sedan jag va sjuk. Så egentligen ska jag inte klaga, men feber av allt jävligt (och ont i halsen, men de kan jag leva med) är inte kul! Man blir som ett kolli, ont i kroppen och ont i skallen óch värst av allt, orkeslös! Men idag är det lördag och febern tänkte tydligen inte ta helg.

Idag däremot har jag och Ipren haft en rätt bra dag, sambon på jobbet. Så jag och Lea har mockat i stallet, hon har ridit på Vinur upp till vägen en sväng och vi har myst en hel massa :) Tror hon vart trött idag, trots att vi låg i sängen ända till klockan nio i morse. Inte för att hon sov till nio, men vilade i alla fall från halv 8. 
Så har vi kikat på film idag, byggt pussel och spelat memory. Vilket vi aldrig gjort förut, men med bara ca 5 par så gick de helt okej för att vara första gången. Men viktigast av allt, hon tyckte de va roligt!

Jahapp, i morgon så kommer pappsen (annars blir jag nog rätt sur) och fixar till runt fönstret i boxen. Den måste som vara klar på måndag, annars blir de som besvärligt. Jaja, framförhållning e inte min grej :P

Nu däremot sitter jag och väntar på att klockan ska bli efter nio, så jag kan gå ut och ta in hästarna. Trött som bara den är jag, som tur är har jag massa choklad som kan hålla mig vaken i sisådär 1h till.

Go natt gott folk!


Fina tjejen i tomteklänning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0