Mat i mängder!

Idag har vi grillat här hemma, blev strips, kött, grönsaker och bea. Nice, så efter att ha tryckt in ett stort lass med grillat så blev de jordgubbar och grädde :)

Så med ordentlig matkoma, väntar jag på att min syster ska komma tillbaka så vi kan ut och rida.

Annars, förutom all mat, så harvi fixat och donat ute på gården. Ja egentligen mest uppe vid ridplanen :) Ska försöka komma ihåg att ladda kameran så jag kan knäppa några kort. Börjar bli rikitgt fint nu! Tänk om man kunde klippa och trimma en enda gång och sedan höll det sig så, de vore riktigt riktigt nice.
Funderar på omjag ska övertala min sambo att vi ska åka och hämta "takstolarna" till min friggebod i morgon. Så kan jag inhandla resterande material till den på måndag, sedan är den bara att slå ihop :) Kommer bli så fint uppe vid ridplanen!  Någonstans att förvara allt på, grep, framtida hinderstöd, saker till hagarna och mycke mycke mer..

Kommer bli hur bra som helst, kanske man i framtiden kan ordna lite träningar regelbundet och sådär. Tänk så bra de vore!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0