Inte gjort för de här?

Ibland funderar man ju på om man inte är riktigt gjord för de här med hästar. Gissa vems ponny som är ännu mer svullen i vänster fram idag, joe min såklart!
Så vi gick en promenad längs vägen i hopp om bättre tider. På torsdag kommer i alla fall hovslagaren och fixar till så höger fram fungerar som den ska, brodden är sliten på ena sidan så hon går fel. Ja egentligen inte gigantiskt mycke, men om jag ser de så måste det åtgärdas snarast möjligt!

Annars så har vi tydligen björn som springer här alldeles runt hästhagarna, tryggt? Näe inte ens lite, så med min tur har man väl en björnriven häst snart också..

Klagosång, joe tack jag vet :)

Happ, i övrigt har jag jobbat idag och pussat på trollet som har lite feber. Sötknoppen min :)

Har även försökt plugga lite, inspirationen va inte så hög. Men i morgon hade jag tänkt mig ett pluggmaraton. Sedan på eftermiddagen har jag två massager. De gillar man ju skarpt! Roligt att hålla på med de man lärt sig och tycker är kul. Gillar barnen på jobbet också, men de är inte på samma vis!

Fika sedan sova, natti natt!


Lea i tunneln på agilitybanan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0