Hoppning!

Har idag vart på ridskolan och hoppat för Kia. Väldans skoj, fick med mig Emma och Harry också. Dom var superduktiga. Så vi har konstaterat att vi har två hästar i stallet som tycker att de här med hoppning är riktigt skoj! Härligt med possetiva och glada hästar :)
Sedan att Kia håller hopplektionen på en alldeles lagom nivå också, så de känns kul för den som sitter där uppe också. För någon riktig hoppmänniska kommer jag nog aldrig bli. Men med Birta och lagom höjd på hindren känns det helt OK, är väl så när man kan lite på sin häst antar jag!

Annars så knallar livet på, jobbat en hel del. Har bara fyra svängar kvar ner till stora staden också, sedan ska förhoppningsvis skolan vara klar! Om inget förutsett händer :)
Har en hel del pluggande att göra inför nästa helgs vistelse där nere. Då har vi nämligen prov på underkroppens muskler och allt runtomkring de. Håll tummar och tår för mig tack!

Trollet (Lea alltså) hon har blitt en stor tjej nu hon, hinner inte riktigt med själv. Sötknopp är hon i alla fall min lilla tjej.

Hej hopp, uppdaterar igen nån gång i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0