Gallor.

Efter gårdagens hoppning så har vi dragit på oss fula kotgallor. Inte alls bra, men Mirja var i alla fall ute och skrittade ca 1h idag och högerfram såg riktigt fin ut efter de. Bakbenen blev lite bättre, men vänster fram ser inte alls kul ut. Så ikväll blev de till att leta reda på linementet och ut och kleta med de. Får väl se i morgon hur de ser ut då. Min söta lilla ponny.

Så idag har jag suttit och kikat på damasker typ. Finns några som ser riktigt bra ur som ska stödja upp kotorna och hela alltet. Professionals choicetror jag dom hette, ja märket alltså. Sedan exakt vad modellen hette minns jag inte på rak arm. Kanske kan vara en bra idé, hon är ju lite överrörlig i sina leder. Vad tror ni?

I övrigt har jag och Lea vart på ridskolan idag och tittat på hopplektionerna, duktiga tjejer och killar :)

Näe nu är jag trött och måste försöka plugga. Motivation till de tack! Sedan blir de jobb i morgon, känndes lite smådrygt.

Just ja, skulle ringt hovslagaren också. Minnet... Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0