Skrutti skrutt!

Happ, i måndags lyckades jag och Emma hamna mitt i en åsk-skur! Gissa hur blöta vi var när vi kom hem :/ Men de blev en hel del skratt i alla fall:)

Så efter måndagens blöta tur, blev det en promenad i går med båda ponnysarna. Tror Vinur tyckte de va nice. Fast dom är som syskon de där två, kan inte låta bli att småbita varandra i smyg hela tiden :P

Så kommer vi till dagen, då jag började jobba 06.15. Tur att de går snabbt att cykla ner på jobbet, för pigg var jag då verkligen inte. Kan bero på att jag vaknade inatt och mådde väldigt illa och inte kunde somna om, tror illamåendet kom från att jag var alldeles för trött!
På jobbet blev de en tripp till utebadet, så vi var tillbaka lagom till lunch och alla barn (+personal) var helt slut. Gillar när barnen säger "jag tror jag ska ta en filt och lägga mig i soffan och vila", då vet man att man har lyckats :D

Efter jobbet blev det till att massera lite och därefter hem och rida! Gissa om jag och Emma lyckades pricka in regnet ;) SÅ när vi väl var hemma och sadlat av och fixat, då sken solen! Duktiga vi var va :P
Kan lägga till att ponnyn känndes riktigt fin idag, tror vi börjar hamna på rätt spår igen :)

Annars (som jag ofta skriver) så är Lea hos momma och Fredrik på jobbet, så det är riktigt lugnt och skönt hemma. Nästan för lugnt, inte ens Aska är hemma!

Sist men inte minst så säger jag såhär, bara två arbetsdagar kvar... Sedan LEDIGT i två veckor, längtar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0