Konstig men bra dag :)

I morse när jag vaknade upptäckte jag att min sambo inte låg i sängen, funderandes över de låg jag kvar ett tag och tänkate "han kommer väl snart upp". Vilket han inte gjorde, så tillslut när de va bara 30min tills jag började jobba så lämnade jag Lea sovandes i våran säng och gick ner.
Gissa vem man hittade på toaletten helt knäckt? Joe sambon, mådde inte så vidarens bra direkt. Bara att ringa på jobbet och tala om att man blev sen. Dessutom så har Lea semester från dagis och har inte vart där på flera veckor, plus att på sommaren slår dom ihop alla dagis till ett enda. Med andra ord tyckte jag inte de va en lyckad ide att ringa dit precis. Som tur är jobbar jag med barn, så hon fick följa med en sväng påjobbet och sedan fick hon åka till farmor och farfar!

Happ, Lea gillade i alla fall mitt jobb och sa när hon skulle hem att hon skulle dit i morgon också :) Sötknoppen!
Nu ligger hon i alla fall och sussar sött i sin säng. Sambon däremot har förflyttat sig till vardagsrummet och jag kokar nu vätskeersättning :P

Förutom de så har jag en sur häst, Vinur då alltså. Har harfått stått i vinterhagen idag då jag hade fullt upp med allt annat i morse och älsklingen har som inte tagit sig någonstans. Men de är inte precis jättesynd om honom, han e ingen mager typ och de finns bra med mat i vinterhagen.

Verkar inte bli någe plugga i höst heller :/ 14:e reserv är väl inte precis något att hänga i julgranen! Bättre lycka nästa gång...

De vaväl allt som hänt idag, så nu laddar vi om för stängning imorgon! Go natt :)




Kommentarer
Postat av: Syster :)

14:de reserv? då har du fortfarande bra chans!

2012-07-13 @ 07:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0