Kaffe!!!

Helt galet vad jag vart sugen på kaffe idag, men inte fanns de någe kaffe hemma inte.. Tror de kan vara en bidragande orsak till min huvudvärk! Har haft ont i skallen hela långa dagen och de tänker tydligen inte ge med sig heller :/ Men bara att bita ihop..

Jag och Lea har vart två trötta typer idag, fast vi har ändå lyckats uträtta lite bra saker. Städat undan i stallet, så nu är det bara att dra igång med snickerierna... Bara och bara,tänk om man dessutom visste hur man skulle göra. Sedan har vi dragit spiken ur de som ska bli undre ramen till friggeboden. Jag drog ut dom och Lea samlande dom sedan i en hög. Sist men inte minst så har vi rensat bort ogräset ur jordgubbslådorna, välbehövligt men inte direkt skoj :P

Näe, undra om man ska bjussa sig själv på en dumleklubba innan sängen kallar? Tror de får bli så, trots allt lördag :)

Go natt!


Jag vill ha sommar och VARMT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0