Jobb och trött

Förstår inte att man ska behöva jobba, särskilt inte när man blir så himlans trött av de :P

Så idag efter jobbet fanns som ingen motivation till att gå ut och mocka (för jag va lat och gjorde inte de igår). Inte heller fanns de någon motivation till att ut och hoppla, men tillslut tog jag mig i kragen och gick ut i stallet i alla fall.
Skickade iväg ett medelande när jag stog i stallet till Mirja och frågade om hon ville följa med ut på en ritur, som tur va nappade hon på de och jag hann mocka en box innan hon kom upp. Så blev de en tur runt lägdorna. Jag på Chaplin och Mirja på Birta, tror Birta tycker de är skönt att slippa mig ibland ;)
Väl hemma igen känner man sig hur nöjd som helst, så slipper man dåligt samvete och så är det faktiskt riktigt skönt att komma ut på en tur efter att ha haft en lång dag på  jobbet.

Blir ingenbild idag heller, trist jag vet. Men hoppas på att min syster ska kunna skicka över lite kort till mig, så ni får se vad som händer här..

Men nu tänker jag sova, för vi funderar på att dra till stora staden i morgon :)

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0