Hål i himlen?

Tror bestämt de gick hål i himlen nu, bara vräker ner regn. Tur man hann ta på prinsen ett regntäcke :)
Han har dessutom fått vart ute på en tur med Mirjas lillasyster på ryggen idag, tror nog båda va rätt nöjd.

Idag har jag åtmindstonde vart lite duktig, har målat klart runt fönstret i kontoret. Så har jag gödslat häcken och lagt på bark. Sist men långt ifrån minst, så har jag klippt ridplanen! De e ruggigt trist, särskilt när man måste klippa två omgångar för att man vart lat innan och inte klippt i tid..

Idag hände även en sak jag aldrig trodde skulle ske! Lea somnade i bilen påväg till affären och sov(!!) sig igenom hela handlingen, vaknade inte förän vi satt tillbaka henne i bilen. Stort kors i taket :P

De va väl dagen på ett ungefär.. Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0