Dunder är över!

Skönt måste jag erkänna, blev som kanske lite mycke i fredags. Men skoj som bara den hade jag i alla fall :)
De som däremot förstör de hela är att dagen efter blir så tung och lång! Men lagom till kvällen hade man ju tagit sig från soffan, så då blev de en sväng ner till området för att lyssna på Tomas Dileva. Gisses den mannen kan konsten med att va flumig, rolig att titta på i alla fall.
Så när han flummat klart blev de en langos, Fredriks va mycke godare än min och därefter blev de hem och sova!

Nu däremot längtar man efter lilla Lea som är hos momma och moffa. Sötknoppen :)

Annars så verkar de som att regn är vad som står på agendan, trist tycker jag. Har man tur kanske de klarnar upp till kvällen! Känns som att ridning är de som står på schemat i så fall :)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0