Ballast last last :)

Idag var jag tvungen att skratta åt Lea när vi höll på att rensa orgräs ut häcken. Då hon lagt lite jord på spaden och säger "Nu ska jag slänga min ballast last last". Dessa ord kommer ifrån barnsången Josefin med symaskin som hon sjöng med moster när hon var här :P

Minnet är de verkligen inget fel på där inte!

Förutom att ha rensat häcken idag, så har jag även jobbat. Haft en riktigt trevlig dag på jobbet, inte alls dumt att jobba på fritids på sommaren!

Sedan har svärfar vart här idag och fixat med murväggen uppe, så nu ska den bara torka och sedan är de dax att måla och göra sista finliret :) Så himla härligt! Inte mycke kvar som ska göras  på kontoret efter de.

Nu ikväll blev de även en liten skritt sväng med Birta längs lägdorna, fina ponnyn hatar verkligen insekter! Synd att de är som de är med mina ponnysar. Frimärken, frimärken!!

Hum... ja vi kan väl tillägga att ag hämtat ut både min klocka och min "sele för hållning" idag. Klockan måste jag korta av armbandet på och för att kunna ha den där "selen" måste jag nog ta bort några revben... Kineser är inte så väldans stora dom, i alla fall inte runt bröstkorgen ;) Så om ni undrar varför jag skriver så är de för att jag och min syster skickat efter dessa saker i från just precis, Kina.

Ja till detta eviga ätande och sedan go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0