1 dag till..

Wihoo!! I morgon öppnar jag på jobbet och sedan så är de ledigt i två veckor, förstå vad härligt :) Inte för att jag direktt ogillar jobbet, för om man får välja jobbar jag helst sommaren på fritids. Härliga barn, inte allt förmånga så man kan hitta på en massa roligt!

Eftersom jag då blev utan barn ikväll / natt också, så passade jag på att rida Birta en sväng på ridplanen efter jobbet. Gick över förväntan, kanske vi börjar vara på rätt spår igen? Hoppas hoppas, håll tummarna!
Efter det så blev det en liten tur på prins Vinur runt lägdorna, livsnjutning på hög nivå :)

Nu däremot sitter jag och fikar tillsammans med min sambo och ska snart sova! Go natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0