Måndag morgon...

Så vad de redan måndag igen!

Idag har vi (jag och Fredik) vart på tippen med en massa skräp. Skoj, skoj eller så inte.
¨
I övrigt har jag jobbat på eftermiddagen, inte så dumt de heller.

Igår kväll däremot satt jag och kikade på ridresor, tänk vad mycke skoj de finns att åka på. Både i sverige och utomlands. Tänk att få sitte och rida dressyr på fina PRE och andalusier.. Ja drömma kan man ju, för pengarna växer inte precis på träd :)
Men nån gång kanske.. Fast inom sverige är de inte så himlans dyrt ändå, bara börja spara!

Ne nu tror jag att jag ska sjunka ner i soffan och tycka lite synd om mig själv, för ont i halsen, hosta och täpt näsa är ju ingen höjdare ändå. Fast de lät nog värre än vad det egentligenär :)

Go natt!


Såhär härligt såg de ut upp hos oss förut, nu ser de lite bättre ut. Men långt ifrån bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0