Huvudvärk!

Idag har de vart en kaotisk dag.
Började dagen med att Lea hade diaré, mysigt. Så då vill man ju inte lämna på dagis, ringer alltså till pappa som kommer och ska vara barnvakt tills Fredrik slutar. Eftersom jag också skulle jobba. Där sprack de alltså, Fredrik kunde inte sluta i tid idag och pappa var tvungen att fara till jobbet igen.
Så snabba ryck iväg från jobbet hämta mammas bil och åka hem och hämta Lea. Som fick vara hos mormor på hennes jobb, gick ju bra de med. Såg lite kul ut med en 2½åring bland alla stora barnen på matan dock. :)
Inte för att jag vet om en klass 3-4:a var så mycket bättre än dagis, men hallå allt kan inte vara perfekt! Blev ju inte där allt för länge då Fredrik kom och hämtade strax efter lunch.

Så när dagen väl var slut, var huvudvärk ett faktum. For i alla fall på affären och händlade, samt löste ut Vinurs medecin. Väl hemma somnade jag på sängen, skönt vill jag då säga. Fast huvudvärken försvann inte helt, men lite granna.

Nu däremot har jag nyss kommit in från stallet efter att ha mockat och fixat, tagit in dom och pussat lite på dom :) Vinur ska få en omgång medecin igen och förhoppningsvis försvinner hela hans "fläskläpp", stackarn tog nog medecinen rätt hårt. Inte att magen inte pallar utan att han ser hängig och ser lite ful ut i pälsen igen. Min lilla ponny, tänk om han bara kundefå bli frisk och bra igen!

Hej hopp, nu blir de nog sängen :)


Min lilla fina ponny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0