Gruvsamt..

Kan nån förklara varför de alltid ska vara så gruvsamt att gå på jobbet? Men när man väl är där brukar de gå rätt snabbt, vips så e dagen slut!

Måste även surra med veterinären om Vinurs läpp. Bättre är den, men inte bra. Försökte lösa ut hans medecin i måndags, men då hade dom stängt 15minuterinnan jag kom dit. PÅ tisdaagen va vi i Ösd och på de apoteket fanns inte den medecinen. Sedan for jag till Sollefteå och Fredrik hann väl inte lösa ut den. Idag tog vi oss inte på byn heller. Så får väl försöka lösa ut den i morgon och sedan får vi se hur de går:)

Insåg även idag när jag och Lea va i hagen att Birta seriöst måste banta, sagt och gjort. Nu blir de hårda bud!

Bara för att, så måste jag nämna att jag och min syster följde med vår mor på yoga i lördags. De va betydligt jobbigare än vad jag trodde. Men nu har man ju provat på de också :) Får se vilket humör man har nästa lördag, kanske man ska plåga sig lite till?

För stunden satt jag även och kikade på stallinredningar, tänk om man hade råd att byta ut alla träplank i stallet mot snygga i plast som inte drar åt sig en massa snusk och dessutom är smidiga att rengöra. Sedan vore de inte helt fel med svarta galler med lite kruseduller på.. Ujuj..



Lilla stumpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0