Gärde Gård - massage och friskvård

Så sant som de va sagt!

Om någon är intresserad av att boka in en massage är det bara att höra av sig :)
Hel- eller halvkropp är vad som erbjuds för stunden!

Denna vecka har vart en lugn vecka, vilket har vart behövligt efter förra veckan.
Sedan så måste man ju ladda inför nästa vecka också, blir jobb mån eftermiddag. Östersund på äggprovaktion på tisdag och förmodligen direkt därifrån till Sollefteå och min storasyster :) Sedan tjejkväll med massage på onsdag och hästeri på torsdag och sedan hemfärd på fredag. Lät väl som en bra vecka tycker jag!

I övrigt så går Vinur på medicin, han har en svullen läpp och får då inflamationshämande mot de. Hoppas svullnaden försvinner, annars blir de ett besök hos veterinären. Tycker att jag borde få lite medvind snart!



Man ser till och med på bilden att han har en rejäl läpp, min lilla bebis :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0