Bota lite abstinens :)

De är inte allt för ofta som det uppdateras här inte. Men nu så..

Halva denna vecka har jag i alla fall tillbringat hemma hos min syster och hennes man. Vart riktigt skoj, masserat lite, surrat en massa dynga och dessutom vart och ridit! Så för ungefär några minuter var ridabstinensen inte så stor, men den blev ju tyvärr ännu värre efter de! 
Så nu har man tillbringat måååånga timmar IGEN med att kolla anonser, men troligtvis har jag ingen plats att ha någon fler häst på! Men titta måste man väl få göra i alla fall...

Fick i alla fall provrida två kallblod, så då ångrar man ju att man inte köpte ett sådant när man hade chansen att göra de.  Men min sambo är ju inne på att vi ska ha ett kallblod sedan också, så vad vet man vad livet har i bakfickan åt en?

Som livet i övrigt ser ut så är planen att Birta ska få åka till veterinären i maj när vägarna blivit bar! Så får man hålla tummar och tår för henne då.

Måste även inflika att Vinurs läpp ser betydligt mycket bättre ut!

Om vi då bortser från alla dessa hästar som virvlar runt i mitt huvud för jämnan så är allt bara bra, försöker plugga så gott de går. Motivationen är väl kanske inte alltid på topp, men vad gör de?
Lea har vart inpå ägg-provikation och som förväntat gick de alldeles utmärkt! Så nu ska vi börja introducera ägg hemma också. Blir bra de.


Härlig vinter bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0