Abstinensen..

Idag när solen sken och de va varmt och skönt ute, då tog abstinensen över!

Så in i stallet, hämta tränset och ut i hagen. Gissa om Vinur såg lycklig ut när han förstod att han skulle få följa med. Börja jäspa och gapade för bettet, sedan hoppade jag upp barbacka och skrittade i säkert 500 meter allt som allt! Men de va en lycklig Emely och en lycklig Vinur.
Så när jag skulle släppa honom i hagen igen, så ville han inte släppa bettet, visserligen brukar han göra så men ändå! Sötnos till ponny :)

I morgon så hoppas jag på att min sambo ska kunna skotta fram transporten så jag kan last träna lite.

Just ja, jag och Lea har bakat semlor och chokladkakor med jordnötter i idag.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0