Sova till lunch?

Idag vaknade jag halv elva av att telefonen ringde och tur var väl de, annars hade jag väl sovit fram till lunch.
 
Igår hämtade vi i alla fall en massa spån. Blev sammanlagt 28st 350liters säckar och 16st 125liters säckar, borde ju räcka ett tag eller två :) Skönt att få de gjort i alla fall och som hjälp hade jag min snälla storebror! Så nu börjar de vara hyfsat klart inför vintern, visserligen är de mycket annat som inte är klart. Men alla stora tunga saker är fixade i alla fall :)
 
Efter spånhämtnings maratonet så blev de till att klippa mamma och pappas häck. Många meter häck där och så ska det krattas ihop och köras bort. Gick förvånansvärt smidigt ändå.
 
Ett stort plus under gårdagen var att vi hade bra väder, vilket man inte kan säga om dagens väder. Regn och grått, så undra vad man ska försöka roa sig med idag då. Jag hade tänkt att jag skulle spika panel, dock inte så skönt när de regnar ute. Kanske helt enkelt får roa mig med att kapa panelen i lagom längd istället, då går de fort att spika sedan. Kanske man kan stå ut med att bli lite blöt?
 
Annars får jag väl plugga och ladda inför en rätt späckad morgondag! Mer om den i morgon :P Hej hopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0