Kanske med lite tur..

Så blir nått av alla projekt klart snart! Woho, vore väl kul eller hur ;)

Har i alla fall målat strukturfärgen på muren uppe i "kontorsrummet" nu, så nu ska det på lite vanlig vitfärg också. Om de inte vore för att Leas säng är ungefär 1 meter ifrån den väggen hade jag redan gjort de. Men nu får de vänta tills Fredrik kommer hem om man kan göra de på dagen då Lea är vaken :)

Vad ska göras mer då, joe de ska fixas så att "grunden" till friggeboden är i våg åt alla håll. Dit räcker tyvärr inte babyvakten, så de går inte att göra på kvällstid och så ska jag låna lasern av pappsen så de förhoppningsvis går smidigt.

Många projekt som sagt och så ska ju stallet göras klart, å de är ett stort måste! När vi ändå är inne på dehär med stall så ska de hämtas hem en massa höbalar och så en massa, massa spån! Någon frivillig? ;)

Har nu vart hemma två dagar med vård av barn som de så fint heter, men imorgon är de åter till brottsplatsen som gäller! Känns ju lite lätt överkomligt när de är en dag och sedan helg. Så eftersom ni fått listan över saker att göra, så förstår ni att jag inte kommer sitta göralös i helgen! Fast man hinner aldrig de man tänkt sig i alla fall.

Nu tänker jag kika på "vad blir de för mat" och sedan "Sommar med Ernst". Hej hopp :)


Lea på Gullviks havsbad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0