Hämtat höbalar!

Idag har vi ordnat ett av alla "måsten" och fått bort det stora orosmolnet som kommer varje gång det närmar sig höst! Vi har kört hem höbalarna för i år och stort tack till storebror som så snällt hjälpt till :)

Sedan har storebror fått hjälpa mig att rikta upp "ramen" som friggeboden ska stå på, så ett steg närmare att få till de också! Kanske den blir klar i år?! Gåll tummarna..

I övrigt har vi målat lite på kontoret idag och så har vi satt upp lite reglar i stallet, fixat med lite ved och sådant där pyssel. Gått riktigt bra, över all förväntan. Brukar ju altid vara något som ska jävlas, men tydligen inte idag (vad vi vet i alla fall).

Om vi ändå ska leta fel så säger jag som så, ogilla små små bitande saker som finns i luften. Har verkligen kryllat av dom dessa varma dagar! Kanske det är för att vi inte ska kunna njuta av värmen helt och fullt.

Inte har man hunnit med någon ridning i dag heller, vilket Birta inte är ledsen för. Hon verkligen avskyr insekter! Men igår så blev det en trevlig uteritt med Emma och Madde, Birta skötte sig riktigt bra och matte var nöjd ;)

Nu sitter min hund och stirrar på mig, undra om hon vill ha mat? Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0