FF :)

I helgen har man familjefritt, rätt skönt på något konstigt vis såhär efter en lååång arbetsvecka! Måste erkänna att jag är helt slut som artist efter den här veckan, men göralös har man då inte vart :)
 
 
Idag efter jobbet så fick jag skjuts hem av mamma som skulle hämta Lea, hon ska nämligen vara hon mormor och morfar i helgen. Sedan for jag och Fredrik upp till min bror och bytte bil, Fredrik har hans bil upp till jobbet i helgen då vi behöver ha en bil med dragkrok i morgon när vi ska hämta spån. Snälla storebror ska hjälpa mig med de!
 
Eftersom de blev lite tajt om tid innan Fredrik var tvungen att åka på jobbet, så blev de thaimat i dag igen ;)
 
När maten va slut och "karln" åkt på jobbet så blev det lite ridning på ridplanen, Emma var snäll och filmade lite så jag fick se på mig och min söta lilla ponny. Efter ridningen så spikade jag lite panel på friggeboden och därefter blev det en liten springtur. Gick inte så bra att springa idag, förbenade håll! Aja kanske går bättre imorgon igen. Märks ju!
 
Sådär, de va min dag i korta drag. Nu tänker jag blunda med mina ögon tills i morgon då de blir spånhämtning och häckklippning :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0