Byggare Bob..

Eller var de byggare Emely?! Hehe..

Igår så lyckades jag och min medhjälpare Lea få upp stommen till friggeboden, så himlans nöjd med oss då! Visst vi fick lite hjälp av pappa med de absolut sista, hade garanterat lyckats få till de själv också. Men då hade de inte gått fullt så snabbt :P

Sedan tog pappa och spacklade alla väggarna i Leas blivande rum och så satt vi upp det sista av taket där inne också. Även dörren fick sin rätta plats och så bestämde vi oss för att de blir golvvärme i de rummet istället för ett element. Kommer bli så himla bra.

Till middag fick de bli lite som de blev och vi hämtade thaimat :)

På kvällskvisten när Lea somnat så fixade Fredrik lite i stallet och jag red på lilla Birta. Vi red en stund på ridplanen och, läs nu noga, de gick jättebra!! Inte varje dag man får säga de :P

Blev även en liten runda med träningskläderna på innan sängen.

Idag däremot har jag bara arbetat och nu är jag slut som artist och säger GOD NATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0