Arbetssökande

Som arbetssökande så ställs man inför en hel del knepiga saker tex. arbetsintervjuer. Joe tack, konstiga saker! Var i alla fall iväg på en sådan i måndags och de verkar ju inte som att de gick vägen. Men man får tacka för en enastående upplevelse :P
 
Andra saker som hände i måndags är att jag red ridlektion och de gick väl sisådär. Två veckor tills nästa gång, kanske de går bättre då?  Hästarna fick nya skor också i måndags också, så nu har dom fina fötter för ett tag framöver!
 
Igår (tisdags) blev det en tripp in till östersund för att inhandla byggmaterial och även en hel del mat :)
 
Så har vi kommit till dagen som bestått av takmålning, panelspikande, ridning (gick väl sådär, avslutade i alla fall på topp), matlagning och sist gjorde jag min ena läxa på min bror :)
 
De va väl typ allt, de går med andra ord framåt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0