Repgrimma :)

Min gammla repgrimma har fått nytt liv! Jag köpte den när Vinur var liten, sådär 8 år sedan kanske och så gick knuten längst ner upp. Vilket jag inte var kapabel till att fixa, så den hamnade i en låda helt enkelt. Där den har legat fram tills Rigo kom hit och jag började fundera över att använda repgrimma.
Så eftersom jag börjat fundera så plockade jag fram den och knöt upp den helt och hållet. Så de endast va ett långt rep och frågade då Camilla Hulkki (som kan knyta grimmor) om hon kunde knyta min. Som tur var för min del, så var hon snäll och fixade den åt mig :)
Så de blev en varsin promenad för Vinur och Birta i den ikväll! Ja även Rigo fick prova den på, passade fint även där.


Vinur :)


Lerig Birta :)


Lerig och suddig Rigo :)

Bara att konstatera att alla inte poserar lika bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0